Jak powiedzieć nie, rób to na co masz ochotę

Mężczyźni wykorzystując swoją lewa półkulę ciągle analizują. Każda decyzję wielokrotnie starają się przemyśleć. O ile są sprawy, które trzeba w ten sposób rozpatrywać np. kredyt w banku o tyle w niektórych sprawach jest to zbędne.

W relacjach z kobietami mężczyźni często zastanawiają się co powiedzieć nieznajomej, żeby dobrze wypaść. Szukają sprawdzonych tekstów na podryw i kiedy zadziałają używają go ciągle. Następnie wypisują i mówią o tym jak to pewny siebie nie podszedł, powiedział tekst, po czym dziewczyna zainteresowała się i sobie fajnie rozmawiali. To jest budowanie fałszywej pewności siebie na czyichś doświadczeniach. Jeżeli nagle teksty przestaną działać to pewność siebie znika.

Prawdziwy, pewny siebie facet robi to, na co ma ochotę. Jeżeli chce podejść do kobiety, bo mu się w niej coś spodobało to podchodzi. Jeżeli chce jej coś powiedzieć, to jej to mówi. Dlaczego mam nie powiedzieć kobiecie, że mi się nie podoba jej zachowanie w obawy przed odrzuceniem? Chyba lepiej sprawę postawić od razu jasno, a nie przemilczać jej zachowania, mimo, że nam to nie pasuje. Z czasem i tak wyjdzie na jaw, że to dla was jest swego rodzaju uciążliwe. Wtedy kobieta mówi:
„Dopiero teraz Ci to przeszkadza? Wcześniej Ci to nie przeszkadzało”

Przeszkadzało tylko nie miałeś odwagi powiedzieć. Związek się kończy, bo ona nie ma zamiaru tego zmieniać i jesteś rok w plecy. Przecież można było tego uniknąć chociażby kwalifikując kobietę na jednym z pierwszych spotkań.
Facet, który robi to, na co ma ochotę jest ceniony przez kobiety. Podoba im się to, że ma odwagę powiedzieć i zrobić rzeczy, których inni się boją.
Od miłego gościa odróżnia go np. to, że umie powiedzieć „nie”. Potrafi odmówić kobiecie, ponieważ ma swoje życie i bardziej istotne są dla niego inne rzeczy niż np. spotkanie z kobietą. Mimo iż z kobietą można się spotkać codziennie, mężczyźni rezygnują np. z meczu piłki nożnej żeby tylko zobaczyć się z kobietą i najczęściej słuchać jej zwierzeń.

Przyzwyczajasz swoim dobrym zachowaniem kobietę i kiedy zaczyna Cię to irytować kobieta stwierdza, że jednak nie jesteś taki super. Co więcej jesteś teraz gorszym facetem od tego drania, który na samym początku powiedział jej, że na pierwszym miejscu u niego jest piłka nożna. Kto lepiej na tym wyszedł? Kto jest atrakcyjniejszy dla kobiety?

Ten post został opublikowany w środa, Październik 2nd, 2013 at 16:28 i umieszczony w kategori Porady. Możesz obserwować odpowiedzi w tym temacie klikajac tutaj RSS 2.0. Możesz zostawić swój komentarz.

One komentarz to “Jak powiedzieć nie, rób to na co masz ochotę”

  1. Krzysztof napisał:

    Szczerość przyciąga. Często jest tak jak wspominasz w tekscie, że faceci boją się powiedzieć lasce która im się podoba to, że np źle się zachowuje, że coś źle robi bo myślą, że laska się obrazi i stracą u niej szanse. Tymczasem może i laska pokręci nosem ale bardziej doceni kogoś kto jest szczery i mówi jej co mu się podoba a co nie niż kogoś kto będzie ciągle przytakiwał, na wszystko się zgadzał. Bycie szczerym przyciąga. Wiadomo jednak, że pewnych tematów się nie porusza jak np waga bo wtedy będzie foch konkretny. Jednak dlaczego miałby ktoś nie móc powiedzieć, że nie podoba mu się, że laska pali, źle traktuje kogoś czy za dużo przeklina? Masz prawo do własnego zdania i do wyrażania go. Tylko trzeba też pamiętać, że można być z kimś szczerym i można mieć do kogoś pretensje. Jak będziesz miał do laski pretensje i sie obrażał to nie wypadniesz korzystnie. Trzeba stanowczo powiedzieć co ci nie pasuje i tyle. Laska albo wezmie to sobie do serca albo nie i fochy faceta czy ciągle gadanie o tym samym tego nie zmieni a jedynie spowoduje, że gość zmaleje w oczach laski.
    Dobrze napisane z teksatami na podryw. Ludzie lubią iśc na łatwiznę i myślą, że dostaną jakiś tekst na podryw i każda laska rozchyli nogi. Nawet najlepszy tekst nic nie pomoże gdy powie się go ze spuszczonymi uszami. Aby podrywać dziewczyny trzeba najpierw mieć odpowiednią pewność siebie. Tak aby nie bać się zagadać i nie trząść się jak galareta. Osobiście uważam, że najpierw trzeba zbudować pewność siebie a później oczekiwać rezultatów. Tylko, że każdy by chciał wszystko od razu i to jak najmniejszym zaangażowaniem własnym. Jak zdobędzie się pewność siebie to nagle okazuje się, że jest wiele sposobów by zagadać i nie potrzeba wymyślnych tekstów. Wiele rzeczy nas otacza o które mozna się zaczepić zaczynając rozmowę.
    Szczerość i pewność siebie to klucz do sukcesu.

 

Zostaw komentarz UWAGA! (komentarze zawierajace pytania i opisy problemów nie będą publikowane)